۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان
جستجو ورود اعضاء نقشه سایت
اداره کل امور اداری و مالی
صفحه اصلی
شرح وظايف
شرح وظایف اداره کل امور اداری و مالی
 
1- انجام کلیه امور پرسنلی و اداری کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها در حدود اختیارات قانونی تفویض شده
 
2- انجام تشریفات قانونی استخدام و تهیه و صدور احکام استخدامی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه در حدود اختیارات تفویض شده
 
3-  تکمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی و تهیه خلاصه پرونده کارکنان استانداری
 
4- اجرای مقررات انضباطی کارکنان استانداری
 
5- تهیه و صدور احکام مرخصی های کارکنان استانداری در حدود قوانین و مقررات مربوطه
 
6- اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و برنامه ریزی و پیگیری تشکیل کمیته مربوطه
 
7- تهیه و صدور احکام انتقال، انتصابات و ماموریت مستخدمین در حوزه استانداری و واحدهای تابعه بر اساس قوانین ومقررات
 
8- انجام امور پرسنلی، بازنشستگان و موظفین استانداری و واحدهای تابعه
 
9- تهیه احکام مربوط به برقراری حقوق و مزایا (اعم از مستمر یا غیر مستمر) در مورد مستخدمین استانداری و واحدهای تابعه
 
10- ثبت و نگهداری تمامی آمار و اطلاعات پرسنلی بر اساس احکام صادره به منظور استفاده در برآورد اعتبارات جاری استانداری و واحدهای تابعه
 
11- انجام اقدامات لازم به منظور برقراری تسهیلات رفاهی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه
 
12- دریافت، ثبت و توزیع کلیه مکاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره
 
13- تفکیک و ارجاع نامه های رسیده به واحدهای مربوط و پیگیری در این زمینه به منظور تسریع در انجام امور
 
14- بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک و اوراق عادی استانداری و انجام امور جاری
 
15- نگاهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها بر اساس اعتبارات تخصیصی به تفکیک مواد و برنامه
 
16- انجام امور دریافت و پرداخت های مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوط و حواله های رسیده
 
17- تهیه و تنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمر و غیر مستمر ااستانداری  و ثبت ارقام هزینه در دفاتر مربوط
 
18- تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایان کارکنان استانداری
 
19- افدام در وصول وجوه اعتبارات بر اساس درخواست های صادر شده
 
20- انجام وظایف مربوط به تسجیل طبق قانون محاسبات عمومی اختیارات تفویض شده
 
21- رسیدگی به اسناد هزینه از نظر تکمیل مدارک و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه
 
22- تهیه فهرست مطالبات کارکنان از بابت دیون سنواتی و غیره و ارسال آنها به مراجع ذیربط
 
23- نگاهداری  و تنظیم حساب اعتبارات و تعهدات و دیون و تهیه گزارش های لازم
 
24- بررسی و تهیه لوازم موردنیاز و انجام تعمیرات ساختمان و اموال و اثاثیه استانداری طبق مقررات و حدود اعتبارات
 
25- تهیه و تنظیم و نگاهداری حساب انبار و اسناد خرید
 
26- تنظیم سرویس تلفن، روشنایی و تاسیسات و برنامه کار خدمتگزاران، رانندگان و نگهبانان و برنامه کشیک در غیر ساعات اداری و نظارت بر نحوه کار آنها
 
27-  مراقبت در حفظ ساختمان و اثاثیه استانداری و پیشگیری از بروز آتش سوزی و سایر اتفاقات
 
28- نظارت بر انجام امور نقلیه و حمل و نقل استانداری و واحدهای تابعه
 
29- رسیدگی به شکایات ارزشیابی شوندگان و تهیه گزارش جهت ارایه به شورای ارزشیابی به منظور صدور رای قطعی در موارد اختلاف
 
30- برنامه ریزی و اجرای ارزشیابی سالانه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه
 
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1396/06/06
تعداد بازدید: 79
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal