۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ بهمن
جستجو ورود اعضاء نقشه سایت
اداره کل امور اداری و مالی
صفحه اصلی
معرفی امور مالی و اداری

اداره کل امور اداری و مالی مجموعه هایی است که همزمان با تاسیس استانداری به وجود آمده است . این اداره جزء ارکان اصلی استانداری می باشد و  کلیه امور اداری، مالی و پشتیبانی در این اداره کل صورت می پذیرد.

در بدو تاسیس این اداره کل شامل اداره امور اداری و مالی بوده و نام اداره کل امور اداری  به نام واحد کارگزینی شناخته می شده است . هرچند با تغییر نام به امور اداری تغییرات چندانی در شرح وظایف آن به وجود نیامده است.

در حال حاضر اداره کل امور اداری و مالی زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ، از پنج زیر مجموعه تشکیل شده است ، که عنوان آن به شرح ذیل می باشد:

الف- اداره امور اداری و رفاه

ب- اداره امور مالی

ج- اداره بودجه و تشکیلات

د- اداره خدمات و پشتیبانی

هـ – اداره دبیرخانه و بایگانی 

در این اداره کل کلیه اقدامات مربوط به استخدام , صدور احکام ( افزایش سنواتی ، ارتقاء طبقه ، برقراری حق عائله­مندی و اولاد و...)،تامین بودجه هزینه ای استانداری و فرمانداریهای تابعه،  پرداخت حقوق و مزایا ، پرداخت های رفاهی کارکنان ، حضور و غیاب ، آمار پرسنلی ، مسائل مربوط به حقوق و مزایای کلیه کارکنان اعم از رسمی ، پیمانی، مامور و قراردادی ، مسائل خدمات و پشتیبانی قسمتها و واحدهای مختلف استانداری ، ثبت و صدور نامه های صادره و وارده و سایر امور اداری و مالی انجام می­گیرد.

تاریخ به روز رسانی: 1397/10/05
تعداد بازدید: 36
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal